Direktlänk till inlägg 25 juni 2024

Varmt!

Av Fru Lundgren - Tisdag 25 juni 23:36

Ligger nu i sängen med öppet fönster och fläkten på högsta nivå för att försöka kyla ner sovrummet, men det är svårt då det är 22 grader varmt ute fortfarande. Alla barnen utom Milian sover då han klagar på att det är för varmt. Roligt är ju vintern säger han att det är för mörkt och för kallt för att sova medan på sommaren är det för ljust och för varmt för att sova. Trodde de skulle sova bra då vi varit iväg ikväll och badat i sjön, men tydligen hjälpte inte det för Milian. Får hoppas han somnar snart så jag också kan sova. Själv har man suttit ute på altanen med hundarna och pratat en stund i telefonen med min mamma. Det är svalare ute än inne så det är lite drygt. Har haft över 38 grader varmt idag så man har knappt velat göra något för det har varit för varmt. Har ändå haft fullt upp och gjort en massa saker med familjen och djuren. Man har ju som sysslor att göra även fast det är varmt ute.
Hur har eran dag varit då? Har ni också haft det varmt?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Fredag 28 juni 16:22

Man vet att det är jobbigt varmt ute då inte ens hundarna vill ut. Startade våran AC igår så hela huset är svalt och skönt så jag förstår hundarna att de hellre är inne än ute idag, för jag känner ju som samma sak och jag är ju som ingen hund. Haha. ...

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 17:58


Det är så varmt att man till och med svettas då man ligger stilla. Blev nyss lite kaos hemma. Upptäckte att jag glömt ta fram köttfärsen och tina den till middagen, så blev stressigt då mannen skulle åka vid 17 tiden idag till jobbet. Skyndade mig me...

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 15:38

Finns inget som är så gulligt som kattungar. Eller ja alla djurbebisar är ju gulliga. Men kattungar och hundvalpar är så söta. Har varit och myst med min mammas kattunge Bosse som vi hämtade igår till henne. Han är så söt och speciellt då han är lurv...

Av Fru Lundgren - Söndag 23 juni 19:13


Varit lite frånvarande då jag inte mått så bra då vi har lite sorg här hemma då sagt förväl till två hundar pga sjukdomar. Både jag och barnen är ledsna och man ser på hundarna också att de har borta sina vänner. Men idag kom en älskad vän hit, de...

Av Fru Lundgren - Lördag 22 juni 19:50

Igår det var det ju midsommar och vi firade som vanligt med att fara till Byske och vara på bonnstadskammaren som farmor och farfar har. Det är som tradition att fara dit och umgås med dem. Jag hade bakat lite muffins och en banankaka som vi kunde fi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards