Direktlänk till inlägg 11 juli 2021

Söndag

Av Fru Lundgren - 11 juli 2021 19:28

Hoppas ni alla har haft en bra helg oavsett vad ni gjort. Ni kanske bara varit hemma och tagit det lugnt eller varit ute på hittat på saker, men jag hoppas ni ändå haft en bra helg och kanske till och med kunnat njuta av solen eller legat inne och sett en bra film eller serie. Själv har man mest varit ute med hundarna och barnen. Hästarna har fått ledigt i helgen så jag har lagt mer fokus på hundarna och det har dom nog gillat. Nu ligger man i soffan och ser lite på tv och snart ska barnen nattas och sen funderar jag om att ta hästarna till ridbanan och longera dom så dom får jogga lite. Ska även kolla om Demo fortfarande ser halt ut. Jag tyckte att han såg halt ut i torsdags så han har fått enbart gått på betet och äta och njuta av livet. Men ska kolla ikväll hur han rör sig och sen ringa veterinären och kolla upp han. Hoppas att han bara stukat sig lite lätt och att det inte är något allvarligt som ligger och spökar. Men nu ska jag ge barnen kvällsfika och sen ska dom nattas.

Hoppas eran kväll blir bra. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Torsdag 4 juli 12:00

Idag är det 15 år sedan min man (då sambo) gick ner på knä och friade så jag har sen den dagen burit förlovningsringen dygnet runt med undantag då jag varit höggravid och inte kunnat ha ringarna. Tänkt att man då var ung och hade som dröm att man sku...

Av Fru Lundgren - Onsdag 3 juli 09:27

Inatt har Max haft sin kompis här som har sovit över. De har lekt med varandra sen igår vid 13 tiden och sen ville de att kompisen skulle sova över och det är klart att man vill det då det är sommarlov, så han fick sova över. Jag har då sovit bättre...

Av Fru Lundgren - Tisdag 2 juli 11:00


Idag är det hela 13 år sedan vi stod nervösa och pirriga där i kyrkan och lovade varandra att följas åt genom både med och motgångar tills döden skiljer oss åt. Det är ett stort löfte och vissa rycker bara på axlarna och tycker det är skit. Men jag ä...

Av Fru Lundgren - Måndag 1 juli 13:12

Idag regnar det och hela familjen sitter i soffan och tar det lugnt. Finns inte så mycket att göra. Jag har varit och satt hästarna på betet och sen börjat städa i köket men satte mig sen i soffan. Är lite seg idag men det är jag nästan jämt då det ä...

Av Fru Lundgren - Fredag 28 juni 16:22

Man vet att det är jobbigt varmt ute då inte ens hundarna vill ut. Startade våran AC igår så hela huset är svalt och skönt så jag förstår hundarna att de hellre är inne än ute idag, för jag känner ju som samma sak och jag är ju som ingen hund. Haha. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards