Direktlänk till inlägg 1 juli 2021

Ett halvår kvar

Av Fru Lundgren - 1 juli 2021 11:56

Nu har det redan gått ett halvår av 2020 och jag måste få säga att tiden har gått grymt fort, vilket är skönt under denna tragiska pandemi man lever i. Så nu gäller det att bita ihop och fortsätta följa alla restriktioner under halvåret som är kvar. Så kanske vi tillslut tillsammans kan få stop på denna pandemi. Jag vet att många vaccinerar sig och många vill inte göra det, det är upp till var och en art välja. Men oavsett vad så måste vi ändå tänka på avstånd, tvätta händer och stanna hemma vid symtom. Sprida kärlek på distans och kanske ringa det där samtalet till en vän eller släkting och bara sprida kärlek och visa att man bryr sig ändå om andra fast det är jobbig att mer eller mindre inte kunna göra något. Jag själv är less på att ständigt vara hemma men vad har man för val då? Jag vill inte bli sjuk och fast vi haft det i februari så sägs det ju att man kan bli sjuk igen.

Önskar er alla en bra dag oavsett vad ni gör en fin dag som denna.=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 2 juli 11:00


Idag är det hela 13 år sedan vi stod nervösa och pirriga där i kyrkan och lovade varandra att följas åt genom både med och motgångar tills döden skiljer oss åt. Det är ett stort löfte och vissa rycker bara på axlarna och tycker det är skit. Men jag ä...

Av Fru Lundgren - Måndag 1 juli 13:12

Idag regnar det och hela familjen sitter i soffan och tar det lugnt. Finns inte så mycket att göra. Jag har varit och satt hästarna på betet och sen börjat städa i köket men satte mig sen i soffan. Är lite seg idag men det är jag nästan jämt då det ä...

Av Fru Lundgren - Fredag 28 juni 16:22

Man vet att det är jobbigt varmt ute då inte ens hundarna vill ut. Startade våran AC igår så hela huset är svalt och skönt så jag förstår hundarna att de hellre är inne än ute idag, för jag känner ju som samma sak och jag är ju som ingen hund. Haha. ...

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 17:58


Det är så varmt att man till och med svettas då man ligger stilla. Blev nyss lite kaos hemma. Upptäckte att jag glömt ta fram köttfärsen och tina den till middagen, så blev stressigt då mannen skulle åka vid 17 tiden idag till jobbet. Skyndade mig me...

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 15:38

Finns inget som är så gulligt som kattungar. Eller ja alla djurbebisar är ju gulliga. Men kattungar och hundvalpar är så söta. Har varit och myst med min mammas kattunge Bosse som vi hämtade igår till henne. Han är så söt och speciellt då han är lurv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards