Alla inlägg den 22 juni 2019

Av Fru Lundgren - 22 juni 2019 19:47

Jag har idag träffat en American bully och jag är helt kär nu i rasen. Så underbar ras och härlig hund. Nog kanske bara denna var just såhär, men många jag pratat med säger att rasen är helt underbar. Jag överväger starkt att köpa en sådan hund då mina schäfrar inte finns kvar, vilket lär bli om sådär 5-7 år, då dom blivit gamla och gråa och inte orkar mer. Jag har länge varit sugen på American bully och kollat in dom lite nu och då på blocket och det finns tyvärr ingen uppfödare här uppe, vad jag hittat. Så blir väl att ta familjen på en semester i framtiden och hämta en från södra Sverige. Till och med min älskade man gillade hunden vi träffade och han är lite kräsen. Sällan han gillar något i första ögonkastet. Har ju tagit ett tag innan han gillat mina hundar och hästar. Men idag gillar han dom. Men i alla fall till er alla som har en bully, alltså vilka fina hundar ni har. Rasen är helt underbar och jag är helt kär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards