Alla inlägg den 17 juni 2019

Av Fru Lundgren - 17 juni 2019 13:44

Jag skrev idag ett av dom jobbigaste inläggen på mitt instagram. Det är inte alls kul att skriva om det och jag har inte varit sugen att skriva om det för skriver jag inte om det och säger det öppet så känns det inte heller som om det är en sanning. Då känns det som man ändå kan leva lite i förnekelsen och leva på att det kanske inte stämmer så som man har tänkt och känner. Jag tycker det är så tråkigt att skriva om jobbiga saker och jag känner mig ibland som om man bara är ute efter uppmärksamhet, men så är det inte alls. Jag måste ju tänka på mitt välmående, för det är ju det som ska gå först. Jag inte hur länge det kommer att ta innan man är helt bra igen. Men jag kämpar mig tillbaka och tiden får utvisa vad framtiden har att bjuda på. Jag kommer inte att stressa med något för att göra andra glada. Jag kommer tänka på mig och min familj i första hand och det är dom som behöver mig som bäst. Kna även hända att jag kommer tvingas dra ner antalet djur för att kunna känna mer glädje och mindre tvång till allt. Men ja vi får se hur allt blir. Nu ska man umgås med min man och kolla vad han ska göra av dagen. Han var så snäll och har skott om Troy och fixat Lillans hovar. Sen så klippte han gräset medan jag plockade hundskit. Så nu är gården fin igen. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards