Alla inlägg den 16 juni 2019

Av Fru Lundgren - 16 juni 2019 14:03

Det är en sådan jävligt dålig dag idag att till och med datorn hakar sig och tar bort allt man skrivit och loggar ut från bloggen! Tack jävla dator vad jag älskar att känna mig motarbetad. Det är så otroligt härligt att göra det. SUCK! 

Ja idag har man ingen bra dag och då man ska försöka skriva om det så är det som om datorn känner att det är bra läge att jävlas mer.. Men i alla fall så skrev jag bland annat att fast jag har en dålig dag där man bara vill ligga i sängen och tycka synd om sig själv, så kliver man ändå upp för att göra dagen så bra som möjligt för sina barn. Dom leker ute och busar på och jag sitter i en solstol och kollar på. 

Ska bli skönt att ha mannen hemma hela nästa vecka (eller ja det blir ju till veckan, då han idag gör sitt sista pass), för då kan man få hjälp med barnen ifall man får en sådan här dag där allt bara vill gå åt helvete. Jag vet inte ens om jag ska göra annat än att sitta ner idag då jag kanske bryter ett ben eller två om jag gör annat. haha. Nej men så rädd är jag inte, men jag är less på att må dåligt och ha ont lite nu och då. Ska försöka fixa en tid till veckan och fixa min kropp igen, den kommer göra mig fattig. haha 


Så ser ni detta inlägg så lyckades jag skriva klart och inget mer hände med datorn. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards