Alla inlägg den 28 maj 2019

Av Fru Lundgren - 28 maj 2019 09:44

Jag är helt död idag då jag kom i säng lite väl sent, det är inte lätt att fastna i ljudboken och glömma både tid och rum. Men max skulle upp till förskolan så det är bara att stiga upp då väcker ringer. Men just då kan jag säga att jag ångrade att jag kom i säng så sent, så ikväll blir det att inte stanna uppe så länge. 


Tanken var idag att vi skulle ta med hela familjen och fara till lekparken då Max slutar förskolan. Men nu ska min man skruva lite i bilarna så det blir bara jag och barnen som åker, om nu vädret vill att vi ska vara där. Det hotar med att komma regn. Jag vill ju ha sommar och sol och inte en massa regn. 

Måste även ta och ringa för att kolla om vi får bete i år till hästarna. Vilket jag tror att vi har då vi lånar marken av världens bästa bonde här i byn. Han är så otroligt snäll som låter mig ha hästarna där och det ända krav vi har är att vi sen ska betesputtsa hela ängen då hästarna är klara där, vilket är helt ok för oss att göra. Jag är bara glad att vi får låna marken och hästarna är nog mest glada. 


Nu ska man ta och ge sina barn lite mat och sen får man se vad dagen bjuder på =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards