Alla inlägg den 17 mars 2019

Av Fru Lundgren - 17 mars 2019 11:32

Jag önskar er alla en bra söndag. Jag hoppas ni alla har haft en bra helg och skulle ni inte ha haft en bra helg så skickar jag här några kramar till dig.

Jag har så fullt upp här hemma att jag inte haft tid att blogga. Och igår åkte man till min vän och satt där hos han och fick andas lite ensamtid utan barnen. Jag älskar mina barn men känner att då jag sitter med dom hela dagarna dygnet runt. Så kan det ibland vara skönt att komma bort och slippa vara mamma en stund. Få prata vuxenprat utan att barnen skriker och stör. Så att fara till min vän är som att fara på en liten paus där jag slipper tänka på annat en mig själv. Haha. Nu lät detta jätte konstigt, men det var inte så jag menade. Jag menade bara att ibland är det skönt att få släppa alla måsten och bara få sitta ner och skratta och ha trevligt. Det behöver alla. Man måste få ladda batteriet för att sen kunna komma tillbaka och vara med mina älskade barn. Dom behöver ju också få vara ensamma med sin älskade pappa och han behövder ju vara med dom.

Idag blir det att fara till stan och handla och då ville barnen vara hos momme och moffe och leka där istället för att handla. Snälla föräldrar man har som då ställer upp och gärna låter dom leka där en stund. Det är guld värt.

Jag ska även försöka motionera hästarna idag. Men får se om jag får ut dom från gården. Det är som kaos ute på vägen då dom grävt upp typ hela vägen. Men dom ska vara klara innan fredag till veckan, så det hoppas jag. För jag vill kunna rida hästarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards