Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Fru Lundgren - 25 februari 2019 13:55

Om man ska ut nu så blir det med livet som insats då det är isgata ute och fast man grusar så är det som om isen äter upp gruset och det är lika jävla halkigt ute.

Jag är helt slut idag efter nattens storm. Man har seriöst inte kunnat sova då det låtit som om vinden ska slita med sig hela huset och jag blir så orolig i kroppen då det blåser. Det är som att min kropp är lika vild som vinden. Barnen har också sovit oroligt och jag har varit till dom några gånger inatt för att kolla till dom. Hörde även att min man sovit oroligt pga viden och då kan jag säga att det har blåst mycket, för han brukar inte annars märka av om det blåser då han ska sova. Skönt i alla fall att stormen har dragit förbi nu och det värkar bli lite lugnare med blåsten.
Jag har i alla fall vikt lite tvätt och då mannen kommer hem så blir det att motionera djuren. Funderar om att ta hundarna till skoterspåret och låta dom få springa lösa. Då slipper jag falla och slå mig också. För skoterspåret är inte lika halkigt som vägen där bilarna kör. Jag hoppas i alla fall att det är mindre halkigt där. Lär ju se hur det ser ut då jag kommer dit.
Ska även sen ta ut Troy på en runda, men vet inte vart jag ska rida. Får fundera ut något.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards