Alla inlägg den 22 februari 2019

Av Fru Lundgren - 22 februari 2019 19:36

Jag trodde verkligen att vi skulle klara oss från att få flunsan. Men som det ser ut nu så har den ev kommit. Milla kändes lite seg och trött på morgonen då jag och hon steg upp, men inget annat en att jag trodde att hon bara var trött. Men efter att hon sovit lunch så vaknade hon upp och var helt varm. Tog tempen och ja, då har hon ju feber..

Så det blev att ställa in middagen på stan i morgon och även kalaset med släkten för mig. För er som ej vet om det så fyllde jag och min bror 30 år nu den 14/2. Men ja jag ställde inte allt vi planerat då jag verkligen inte vill vara den där mamman som låter mina sjuka barn träffa andra. Så nej vi stannar hemma och myser i soffan istället. Eller ja jag ska försöka vara i stallet och motionera hästarna. Funderar även på att raka hästarna då dom svettas så fort man motionerar dom. Det är inte så kul då dom blir så svettiga och blöta i pälsen.

Mannen var idag och hämtade en ny bil så han lär väl vilja vara i garaget och kolla in sin nya pärla. Samt att han då ska sälja passaten vi haft tidigare. Så någon som vill ha en bil? Hihi.

Nej nu ska jag natta barnen och sen blir det soffan som väntar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards