Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Fru Lundgren - 3 februari 2019 12:16

Vi alla mår väldigt mycket bättre idag och som det ser ut så är magsjukan snart över och det känns så otroligt skönt. Grabbarna är just nu ute på gården och leker i snön. Dom har tjatat hela helgen om att få gå ut och leka. Men jag kände mig inte så sugen att kasta ut dom unna jag vet att dom inte tänker spy något mer. Så idag fick jag lyckliga killar då jag klädde på dom och lät dom gå ut och leka.
Medan dom är ute så ligger jag på soffan och lyssnar ljudbok och bloggar medan Milla sover gott i sin vagn. Alla hundar ligger och sover lite här och var i huset. Dom har fått vara ute idag i snön och sökt godis så då dom fått lite hjärngympa och sen ska vi ut på en promenad.

Sen så kommer min snälla pappa komma med en ny höboll till hästarna då den dom just nu har i hagen är nästan slut. Skönt att dom kan ha mat i hagen och äta när dom vill.

Nu vaknade Milla så nu ska jag vara med henne och sen ska vi äta lite lunch strax.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards