Alla inlägg den 16 januari 2019

Av Fru Lundgren - 16 januari 2019 14:50

Idag är det inget härligt väder ute. Tempen står på -20° och jag är så otroligt glad att momme idag kom och körde Max till förskolan och även sen tog hem han så jag slapp sätta dom andra två i vagnen och gå till förskolan och hem igen. Jag vet att både Milla och Milian hade gråtit innan vi ens kommit halva vägen till förskolan innan dom då skulle vara isbitar. Så idag skickar vi många tack kramar till världens bästa momme. =)

Så vad har vi gjort idag då? Jo vi har legat i soffan och sett film medan Max varit på förskolan och sen då han kom hem så fikade vi och nu leker barnen för fullt. Stackars lilla Max hade varit ute då momme skulle hämta han så han var verkligen kall och grät då han kom hem för att han frös så mycket. Så blev att sätta han under en filt och lägga under en flaska varmt vatten så blev han fort varm igen.

Jag hade tänkt rida ikväll så jag hoppas det inte är lika kallt då, men vet att detta bara är önsketänkande. För det blir ju kallare på kvällen. Men hoppas kan man alltid göra.

I morgon är det begravning och det känns tungt. Det känns så overkligt och ledsamt. Det är mannens älskade mamma som tyvärr lämnat oss och det är så grymt tråkigt. Det är den hemska sjukdomen cancer som tog henne ifrån oss. =(

Nej nu ska man vara med barnen igen och sen kommer min älskade man hem igen efter jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards