Alla inlägg den 9 september 2018

Av Fru Lundgren - 9 september 2018 14:20

Japp som rubriken lyder så har vi tagit hem mer hö idag och fixat in i stallet. Tack min älskade man för att du hjälpte mig med dig. Det är guld värt. sen så efter att vi fixat höet så hjälpte barnen mig att tömma kaninernas burar och sätta in nytt spån till dom så nu är det fint där också. 


Sen så har man väl inte gjort så mycket mer idag. Ska strax åka och handla och sen blir det att fara och rösta idag. Något jag hoppas alla gör. Jag har sett runt om på internet där folk försöker få en att inte rösta på det man vill. Jag säger bara såhär. Rösta på det du själv tycker känns bäst och stå för det. Oavsett vad andra tycker. Och man behöver inte gå ut och säga vad eller vem man röstade på. Jag hoppas bara att ni alla vågar rösta idag. Det är det viktigaste. 


Blir nog att rida hästarna ikväll om det nu inte regnar. Hatar att rida i regn då min kropp blir så stel och jag får ont av kylan och regnet. Men ja så länge det bara regnar lite så kan jag rida och jag hoppas det regnar lite eller inget alls. Tänkte rida i skogen så man kan ta med hundarna och låta dom springa av sig energi. Då blir dom glada i alla fall och jag slipper då sen stressa ut meda lla och gå en promenad. Vilket är skönt för då kan man vara mer med barnen. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards