Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Fru Lundgren - 6 juli 2018 23:30

Ja vad ska man säga om gårdagen? Jag kan idag skratta gott åt den men mitt i all kaos kände jag baraa VARFÖR?! MEn ja barn är barn och dom måste ju få prova fast man helst av allt inte vill att dom ska göra det. Idag har dom dock varit lugnare vilket är skönt. Man kan ju behöva en lugmare dag också då man har barn. 


Efter lunch for jag och Ettan ut i skogen och hon är så rolig ibland att man bara skrattar åt henne och hur hon tänker. Hon brydde sig inte alls då vi på långa tyglar skrittade förbi både lastbilar och traktorer som levde om och kom körande på vägen. Men så då vi svänger av in i skogen så är det en tennisplan och där stod det idag några och spelade, men dom hade paus i sitt spelande då vi kom och red. Men allstå vet vi hur farliga dom va? Hon var lite stressad och trippade förbi dom och kunde verkligen inte slita blicken från dom, för som sagt dom kanske såg lite hungriga ut och om ni frågar henne så skulle hon säkert ha blivit middag till dom . HAHA

Men i alla fall så var hon i övrigt så grymt fin och väldigt pigg i skogen. 


Sen så var jag en stund med barnen medan min man lagade maten. Vi åt lite tidigare idag då han senare skulle iväg och jobba. 


Sen då så passade jag och barnen på att mysa i soffan och se film, vilket resulterar i all Milian och Milla somnar och efter en stund går Max upp till sitt rum och leker så det var bara jag som såg filmen. 


Nej nu ska man ta och sova. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards