Alla inlägg den 9 november 2017

Av Fru Lundgren - 9 november 2017 20:47

Jag hoppas ni alla haft en bra torsdag och i morgon är det ju fredag och då betyder det ju att dom flesta går på helg. Har ni något trevligt planerat i helgen då? Eller ni kanske bara ska mysa och umgås med familjen och nära och kära.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Haft så ont i ena mitt knä att jag mest sovit på soffan. Jag mockade även stallet och fixade det klart så det nu ikväll bara är att ta in hästarna och sen är allt klart. Hade mitt ben varit bättre så hade jag motionerat hästarna. Men idag fick dom stå och sen vart vädret dåligt och det har regnat så då vart man ju mindre sugen på att gå ut.

Hundarna har idag fått vara ute på gården med oss då min man städade ut förrådet, barnen lekte på gården och jag mockade stallet. Så hundarna fick som sagt vara ute och busa för fullt. Dom var väldigt leriga och trötta då dom sen kom in men kul hade dom då i alla fall och det är ju de som räknas. =)

Nu ska jag fortsätta se lite på tv innan sängen väntar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards