Alla inlägg under mars 2017

Av Fru Lundgren - 2 mars 2017 23:22

Ja nu ska jag ta och sova. Eller jag ska försöka sova i alla fall. Tankarna snurrar och jag skulle verkligen behöva någon att prata med ibland. Inte bara någon som orkar lyssna utan även någon som kan berätta vad sen tycker och tänker i just dom sakerna jag vill prata om, någon som kan bolla tankar och idéer med mig. Så finns du där ute, snälla ring. Haha

Idag var jag ut i skogen med Ettan och lät henne galoppera av sig energi i snön. Vi får se om hon nu pallar med att skos i morgon eller om det blir bråk. Hon HATAR att skos bak och brukar alltid bråka. Hennes tålamod med att stå stilla är lika med noll. Så jag hoppas hon inte är allt för trött i morgon och inte heller allt för pigg. Är för trött orkar hon inte och är hon för pigg så orkar hon inte heller. Haha. Så lagomt är bäst.

Nej nu ska jag släcka här och sova. God natt.

Av Fru Lundgren - 1 mars 2017 18:56

Varför ska inget gå som jag vill? Just nu är 3 hundar skadade/sjuka och så växlar ettans lymfangit värre en vanligt. Är detta ett täcken på att man ska ge upp och inse att inget kommer bli bra? Suck ja just nu känns det tungt och jag är nära på att ge upp. Skicka iväg alla djur och hitta någon annan hobby att göra..
Jo och igår så föll ju Milian i trappen och slog skallen så vi var oroliga att han var allvarligt sjuk. Men nej då han är fullt frisk och har bara ett sår i skallen idag. Vilda bebis.

Nej nu ska jag sluta klaga och ta och göra annat. Bada barnen, gå en promenad med hundarna och sko ettan står på kvällens schema. Får se om jag hinner göra allt innan sängen väntar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards