Alla inlägg den 31 mars 2017

Av Fru Lundgren - 31 mars 2017 22:06

I dina ögon ser allt bra ut, allt ser perfekt ut. Men i mina ögon svinnet sanningen som klorin och jag ser igenom den fasad som satts upp. Jag är inte det ni vill jag ska vara, jag rättar mig inte efter ledet och håller tyst. Jag anser att alla kan gå sin egna väg och hur jävligt det en må vara för er andra så går jag den vägen jag valt. Den vägen jag väljer är bäst för just mig och min familj. Jag kämpar varje dag och ibland så mycket att benen inte bär och tårarna rinner. Jag skriker då en stund och låter kroppen få tömma ut allt det jobbiga, för att sen ta ny kraft och resa mig upp. Jag vet att många runt mig tycker jag väljer fel väg och gör fel saker. Visst har jag trampat på minor, trott att folk varit mina vänner men sen visar det sig att dom bara vill en illa. Dom är inte bra för en och händer det något så lägger dom skulden på en själv. Jag kan idag se tillbaka och se att dom står kvar där jag lämnade dom.



Jag har idag en sämre dag och vill bara gråta och skrika. Men har inget att skrika och gråta över. Min kropp känns tom och orkeslös, som om något tömt den helt. Jag ska strax sova och hoppas må bättre i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards