Alla inlägg den 18 mars 2017

Av Fru Lundgren - 18 mars 2017 14:23

Barnen sover och jag sitter i soffan och väntar på att dom ska vakna. Hundarna sover gott på olika ställen i huset och mina små dvärgpinschrar sover gott på filten jag ligger under och myser.

Vi har varit ute i solen idag och gått till mina föräldrar och ätit frukost. Lilla Lexie var också med då jag inte kan lämna en valp hemma ensam. Jag spände fast en transportbur under vagnen och la in hennes mysiga filt från bädden. Hon sov så gott i den medan vi gick med vagnen.
Hos mina föräldrar fick hon träffa hundarna Rambo och Diva. För er som inte vet så är ju Rambo halvbror till Chelsea och Hailey som jag har hemma och diva är en broder collie blandning. Diva tyckte lilla Lexie var rolig att busa med, hon låg ner och Lexie sprang runt henne och busade. Haha

Sen gick vi hem igen och barnen fick sova lunch. Så dom borde vakna strax då dom sovit ett tag nu.

Av Fru Lundgren - 18 mars 2017 08:36

Ligger kvar i sängen och kollar på den klarblå himmel som är ute. Helt underbart.

Jag mår lite bättre för stunden och känner mig utvilad, inga jobbiga mardrömmar i natt och inga jobbiga tankar nu. Ligger och lyssnar på milian som via babyvakten pratar på. Max är nere och ligger i soffan och kollar på Bolibompa. Han har appen på sin platta så han vill gärna ligga och se den på morgonen. Han är en stor kille.

Som planen ser ut nu så ska jag, barnen och Lexie gå till mina föräldrar och äta frukost med dom. Blir nog mysigt.

Sen får vi se vad dagen bjuder på. Är själv hela dagen då mannen jobbar till kl 17 idag. Så är som fast här hemma med barnen. Hihi

Nej nu ska man stiga upp och väcka hundarna som sover fortfarande.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards