Alla inlägg den 21 februari 2017

Av Fru Lundgren - 21 februari 2017 13:12

Idag är det en sådan där fin dag så man bara vill vara ute med både hundarna och hästarna. Jag skulle så gärna vilja galoppera ettan efter en äng och låta hon få leka av sig energi. Men har jag tur så klarar ryggen av att jag skritta henne på ridbanan i 30 min. Eller longera henne om hon nu inte drar i linan och busar. Så vi får se om jag skrittar henne ikväll. Jag ska nu lägga mig på soffan och lägga vetekudden mot min axel och hoppas att smärtan blir mindre då. Brukar ju hjälpa väldigt bra.

Barnen sover i alla fall lunch och alla hundar sjönk ner i bäddar eller på golvet och somnade dom också. Det tar på att leka med barnen och katten. Så nu är hela huset tyst förutom min musik jag har på. Skönt att kunna njuta en stund.

Av Fru Lundgren - 21 februari 2017 12:10

Många har frågat vad jag gjort med ryggen. Här kommer en förklaring. Jag halkade på tisdagen utanför hagen och slog då ryggen jävligt hårt så jag har inte kunnat rida men lyckats gå promenader med hundarna. Sen närmare helgen blev ryggen bättre och så på söndagen föll jag igen. Denna gång föll jag så konstigt att min axel fick en konstig smäll så jag har jätte ont i den och hela min rygg. Kan inte bära barnen utan att få så ont att mina ben bara vill vilka sig. Jag ska ringa och boka tid hos kotknackare till veckan så får jag detta fixat. Tills dess så gör jag mitt bästa att motionera alla djuren.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards