Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Fru Lundgren - 26 januari 2017 21:43

Har haft så jävla (ursäkta) fullt upp att jag totalt glömt av att blogga. Hundarna, hästarna och barnen har tagit tid och där i mellan ska man ju hinna med att umgås med mannen och även sköta hela huset på sysslor.

Jag ligger nu i soffan och läser kommentarer här på bloggen. Alltså det är ju skrattretande vilka människor det finns. Folk tror sig veta så mycket fast dom inget vet. Haha. Tänkt att dom orkar lägga sig fast jag vet sanningen redan. Haha. Patetiska och tragiskt att dom inget liv har. Men men inget jag kan göra något åt.
Fast ja nu var det inte de jag skulle sitta här och prata om.

Det är sjukstuga här som många av er redan sätt på instagram och snapchat. Milian har haft feber och hosta sen i söndag och idag är han piggare, men då har Max fått hosta så vi lär väl ligga i feber även denna helg. Jag känner mig också seg i kroppen så jag lär väl också få detta skit.

Jag passade på idag att plocka bort alla julsakerna här hemma och även packat 10,5 kg kött jag fått av en bonde i byn. Hundarna blev grymt glada och nu kommer dom få lite gott till maten. Toppen då Sambo har lite svårt att hålla vikten. Han är lite väl högenergiad och alltid full av liv. Haha.

Idag har jag varit själv med barnen hela dagen då mannen varit borta så jag har inte kunnat vara i stallet, vilket är synd. Men får ta det i morgon istället. Ska strax ut och pussa på dom igen och ge dom mat och vatten. Sen väntar ett varmt bad och film. Hundarna är då helt döda idag efter att ha busat runt med barnen i hela huset. Samt att dom varit ute på gården några timmar idag i detta otroligt fina väder. Hade jag inte haft sjuka barn hade jag tagit en lång promenad, men får ta den i morgon på dagen så får mannen ta barnen ett tag. Kan han behöva. Haha.

Nej nu ska jag ut i stallet.

Jag hoppas ni alla har en bra kväll. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards