Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av Fru Lundgren - 25 augusti 2016 09:08

Ja som ni alla märkt så är jag pff både på bloggen, snapchat och instagram och många av er undrar nog varför. Det är för att jag just nu mår psykiskt dåligt och brottas varje dag med tankar om hur man ska göra för att framtiden ska bli bäst. Pajsen lämnar oss snart och det sliter i mig. Men då kommer frågan HUR ska jag göra med ettan? Ska jag sälja eller behålla henne? Ska jag hyra ut boxplats eller köpa en shettis/ponny? Ska jag köpa en stor häst? Ska jag hyra in henne i något stall? Och mitt allt detta kaos ska jag leva och umgås med familjen. Jag har ångest varje dag på hur jag ska göra och fast jag fått fina erbjudanden på hästar/ponny så känner jag att inget kändes 100% rätt och jag kan inte köpa något då. Jag vill inte att någon tar Pajsens plats! Så ibland dippar jag ner totalt och bara önskar att jag kunde stänga stallet totalt...


Det är inte kul att tvingas gå igenom detta och ibland är man så sugen att flytta härifrån och börja om på nytt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards