Direktlänk till inlägg 13 juli 2016

Å så typiskt.

Av Fru Lundgren - 13 juli 2016 06:28

Jag har just nu varit vaken sen kl 03:30 och är för pigg för att somna om. Jag har vikt tvätt istället och kollat på lite klipp på youtube i hopp om att kunna bli trött igen, men kroppen vägrar. Så nu ligger man här i sängen klarvaken och jag längtar tills barnen vaknar så jag slipper vara själv och då dom sen vaknat så blir det att plocka in all tvätt i garderoben och så ska jag även ta och börja fixa i blårummet (vi kallar det så) där det just nu är saker överallt då vi haft detta som förråd, men det ska tömmas och bli ett gästrum. Så vi har mycket som bland annat ska köras till myrorna så andra personer kan få nytta av det vi inte vill ha kvar. :)

Hade min man varit hemma nu så hade jag tagit hundarna ut på en lång och härlig promenad, men då jag är själv med barnen hemma så vill jag inte lämna dom och gå ut. Vill ju inte lämna dom själva. Eller man ska ju inte lämna dom själva, då allt kan hända. :)

Detta och nästa vecka är dom sista jobbveckorna för min man innan han får semester och ni kan ju gissa vem som dragit på sig en förkylning? Jo min man, vilket är typiskt då vi har så mycket att fixa och göra. Men men vi får se hur mycket vi hinner med att göra. Jag hoppas han inte blir helt liggandes och mår skit, men det är oftast så att han blir det då han väl blir sjuk. Lilla Milian hostar också och är snuvig så det är nog något skit dom fått. Suck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Onsdag 24 april 18:56


Jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att sitta här och blogga denna månad. Allt har varit tufft och tungt. Då man trodde att allt var guld och gröna skogar så vände allt på en femöring och jag har mått sjukt dåligt med ångest som gjort at...

Av Fru Lundgren - Söndag 31 mars 18:03

Det måste ju nästan vara min mans fel att det kom närmare 35 cm snö i helgen. Han sålde sin skoter förra veckan och tog bort plogen på fyrhjulingen då han ansåg att skotersäsongen är över då allt bara blivit hårt och går ej att köra i och gården hade...

Av Fru Lundgren - Onsdag 20 mars 14:20

Inatt sov jag som ett barn. Minns knappt att jag la mig och så 8 timmar senare ringde min väckarklocka. Sjukt skönt att få sova en hel natt igen. Man inser först nu hur bortskämd man är att få sova mycket, då man inte fått sova som man brukar. Att va...

Av Fru Lundgren - Tisdag 19 mars 07:46

Varit hundvakt sen igår och det har gjort att man knappt sovit inatt då hunden saknat sina ägare och varit rastlös hela natten. Så man längtar nästan tills ikväll för då kan man sova en hel natt igen. Ont i ryggen har man också idag så denna dag börj...

Av Fru Lundgren - Måndag 18 mars 11:10

Har tvättat och ska nu starx dra fram dammsugaren igen och städa lite. Nu syns det att det är vår för schäfrarna håller på att släppa vinterpälsen och det syns inne. Man dammsugar varje dag och borstar hundarna och dagen efter så rullar det pälstussa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards