Direktlänk till inlägg 16 juni 2016

Alltid ska något jävlas....!

Av Fru Lundgren - 16 juni 2016 14:27

Jag önskar ibland att det kunde någon gång få bli så att allt och då menar jag ALLT kan gå som man vill utan att jävlas och hålla på. Jag är så less att varje gång jag vill göra något så kommer ett bakslag och slår omkull en, det ena hårdare en det andra. Jag vill inte ha det så och jag är så sugen att bara dra täcket över skallen och skita i allt, skicka iväg alla djuren och hyra en liten jävla lägenhet där man kan bo istället. För köper man skiten så lär det väl strula i lägenheten också. Suck!! Till och men min man som aldrig brukar bli brydd över bakslagen, har också börja känna att det är tung varje gång dom kommer på nytt. Man hinner just finns styrka efter det tidigare bakslaget då det kommer ett nytt och så fortsätter det hela tiden. Nej fy fan vad jobbigt det är!! Nu vill jag att allt vänder och jag kan börja må bra igen. Jag har verkligen bitit ihop under en längre tid och alltid tänkt att det finns en mening med allt som hänt, men just nu börjar jag tvivla på om det verkligen finns det.. Djuren avlöser varandra med "sjukdomar" och jag offrar allt för att få dom bra, men så lyckas man få ena djuren frisk och ja då kommer nästa smäll igen och så rullar det på. Jag har mått dåligt ända sen Toretto lämnade mig och jag har haft mitt intresse med djuren på svag is och då det händer något nytt hela tiden så blir isen mer och mer tunn och jag på seriöst allvar funderar på att stänga igen stallet och göra tyst på ALLA djur. Kanske bara ha kvar katten och kaninen som är max djur. För just nu känns det inte kul längre och visst min man stöttar mig och hjälper mig, men smärtan i min kropp varje gång det kommer ett bakslag är det ingen som kan hjälpa mig med. Jag ställer mig frågan hela tiden 'Är det värt det??', nej just nu känns det mörkt och inte blir det bättre av att hela ens kropp börjat arbeta mot en och jag har börjat få ont i lederna och det känns som om man har ständigt går med ömma leder. Händerna är värst. där kan jag ha svårt att stänga handen då det är som värst och det är inte kul. Det hindrar mig från att göra saker. Jag ska ta och boka tid och få hela min kropp uppkollad och fixad. Då kanske det börjar bli bättre med min kropp i alla fall.. Blir det inte bättre så måste jag inse att detta kommer inte att gå. Att skjas från mina djur är det sista jag vill!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Onsdag 20 mars 14:20

Inatt sov jag som ett barn. Minns knappt att jag la mig och så 8 timmar senare ringde min väckarklocka. Sjukt skönt att få sova en hel natt igen. Man inser först nu hur bortskämd man är att få sova mycket, då man inte fått sova som man brukar. Att va...

Av Fru Lundgren - Tisdag 19 mars 07:46

Varit hundvakt sen igår och det har gjort att man knappt sovit inatt då hunden saknat sina ägare och varit rastlös hela natten. Så man längtar nästan tills ikväll för då kan man sova en hel natt igen. Ont i ryggen har man också idag så denna dag börj...

Av Fru Lundgren - Måndag 18 mars 11:10

Har tvättat och ska nu starx dra fram dammsugaren igen och städa lite. Nu syns det att det är vår för schäfrarna håller på att släppa vinterpälsen och det syns inne. Man dammsugar varje dag och borstar hundarna och dagen efter så rullar det pälstussa...

Av Fru Lundgren - Onsdag 13 mars 21:17


På dagens promenad så såg vi 3 änder som simmade runt i bäcken. (Fick fundera vad de heter då jag alltid kallar dem för badankor. Haha) Men det heter änder. Men till funderingen då som jag fick är, kan inte dessa frysa då de simmar runt i vattnet som...

Av Fru Lundgren - Tisdag 12 mars 18:45

Idag då det endast var minstingen hemma då alla andra var på skola och förskola så passade jag och mannen på att gå en längre promenad idag med hundarna och minstingen. Vi fick även sällskap av min mamma som följde med och cyklade då hon har för ont ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards