Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Fru Lundgren - 6 juni 2016 23:24

Ja alla har väl sett att det är nationaldag idag? Om du lyckats missa det så säger jag ett stort grattis till dig. För ALLA pratar om det som om det är något speciellt. Men för mig är det vilken dag som helst, fast alla butiker har typ stängt. Haha.
Vad har vi gjort idag då? Hm inte så mycket. Skott om ettan, skruvat i bilen och varit med familjen. Ja det var kortfattat vad vi gjort.
Jag har även tränat lite med hundarna. :)
Men nu väntar sängen. God natt.

Av Fru Lundgren - 6 juni 2016 08:38

God morgon alla.
Ligger just nu i sängen igen och efter att ha rastat alla hundar.
Idag var inte altandörren öppnad. Jag och mannen fixade den igår och bytte lite på låsen så man kan låsa och ta bort den lilla låsspärren så ingen kan öppna dörren då den är borta. Något är smart nu då hundarna verkligen tyckte det är så kul att öppna altandörren och smita ut på gården. Visst då det är sommar gör det mindre skada, men tänkt i vinter. Och tänk om dom gör det då vi ev är borta och så smiter dom från gården. Nej nej inget jag vill vara med dom.

Nu idag ska även ettan skos om och sen blir det att rida dom :)
Funderar om att ev dra till Byske och fira nationaldagen, men vi får se om vi åker dit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards