Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Fru Lundgren - 4 juni 2016 23:52

Ja idag steg jag upp stax efter kl 09. Åt en frukost och sen hoppade jag i mina joggingkläder, tog med frazze och sambo. Simone och emely med deras hundar kom hit och vi tillsammans gick ut och gick en lång och härlig runda på över 1 timme. Jag hade två trötta hundar sen som sov gott då vi kom hem.

Jag var sen med barnen och min man en stund innan jag tydligen somnade på soffan. Haha. Åt middag och fixa lite ärenden i stan. Min man åkte till jobbet vid 18 tiden och jag började städa huset. Dammtorkat i hela köket och hela hallen, samt trappen upp till övervåningen och även dammsugit hela huset. Städade också upp uppe på toan och nu ser det fint ut även där. Så i morgon blir det att skura alla golv, dammtorka tv-rummet och matsalen, vika ihop tvätten och även börja städa uppe. Nu fan ska det bli fint här hemma. Haha.

Tog även en "promenad" på ridbanan med hästarna så dom har fått motion idag. I morgon ska jag nog lägga upp bommar och rida över med dom.

Nej nu väntar sängen. God natt gott folk.

Bjuder på en bild då Max ikväll krocka in i biabädden. Haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards