Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Fru Lundgren - 2 juni 2016 12:58

Ja efter att ha ätit frukost och plockat bort den så bestämde jag att gå till lekparken. Vände upp och ned på hela huset i jakt på solkrämen till barnen och lyckades hitta den tillslut, fyllde tre flaskor mer saft, klädde barnen, klädde mig, kastade ut chelsea och hailey till hundgården, lämnade alla hanar inne i huset med tuggben och tog med Ängla och campa. Packade Max traktorer och så drog vi iväg. Såg en timmerbilarna lastade timmer och sen kom vi fram till lekparken. Barnen hoppade glatt iväg gör att leka.

Sen efter att ha lekt i lite över 1 timme så gick vi hem och upptäcker då att Milian någonstans efter vägen har tappat sin snutte. Så vi gick samma väg tillbaka och efter halva vägen så hittade vi den.
Tur att han var så trött att han redan sov i vagnen och märkte inte att det var min tröja och inte snutten han hade. Men sen fick han snutten och märkte inte att den var borta.
Men visst blir man lite ledsen då man inte märkt att dom tappat den. Skönt i alla fall att vi hittade den och att den nu är hemma i Milians famn igen. :)

Av Fru Lundgren - 2 juni 2016 07:46

Jag har varit vaken sen kl 06 då Sambo tyckte att det var god tid att väcka mig och en hund har ingen snooze så som ett larm har. Så jag steg upp strax efter 06 och upptäcker då att campa har åter igen öppnat altandörren så hon, chelsea och hailey är ute på gården och leker för fullt. Tack och lov har jag inhägnat den delen, annars lär väl dom tagit byn runt. Haha. Tack för den dumma idéen campa!! Men ni får ju gärna vänta tills jag släpper ut er innan ni går ut. Fast campa tänkte kanske att jag ville ha sovmorgon?! Jaja ingen skada skett och jag gormade lite på campa. Men det är min mans fel som inte låst dörren igår då han rastade dom för sista gången. Funderar om att sätta upp en hasp som gör det svårare för campa att öppna dörren.
Nu ska jag väcka barnen och sen blir det frukost.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards