Alla inlägg den 16 maj 2016

Av Fru Lundgren - 16 maj 2016 22:46

Ja min dag idag har varit seg och jag har varit trött. Ont i skallen och stel nacke har gjort att min skalle bara vill dö och min kropp tror jag aldrig lämnade min säng. Haha.
Dagen har verkligen bara varit seg och jag har inte alls gjort mycket idag. Bara varit med barnen och varit en stund hos min mor och vi åt även tacos med mina föräldrar sen.

Bestämde sen att trotsa min sega kropp och tog ut Sambo och Ettan på en promenad på 3,2 km. Så nu väntar duschen och sen sängen.

Av Fru Lundgren - 16 maj 2016 10:26

Visst vet ni att min hundflock finns på instagram? Där läggs det upp filmer och bilder på allt kul vi gör tillsammans. Ni som inte följer oss där kan ju gärna göra det om ni vill se mer av flocken. :) ni hittar oss på kontot @ dogpackofsweden.

Av Fru Lundgren - 16 maj 2016 10:20

Här är det fortfarande lugnt och barnen sover. Hundarna är rastade och jag ska ta fram frukost nu och sen väcka barnen. Dom båda var lite hängiga igår så jag misstänker att dom ev ska bli sjuka, någon jag inte hoppas på. Men jag känner själv att jag är lite snuvig så det går ju något skit igen.

Hundarna hittade igår (läs inatt) våran kotte (igelkott) som varje vinter bor under våran altan. Så det blev ett jävla liv på hundarna och jag gick ut och bar bort kotten. Eller nja, jag väckte Max och vi tillsammans matade den med lite kattmat innan vi släppte ut den igen. Max tyckte det var grymt kul, speciellt då han aldrig sett en igelkott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards