Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Fru Lundgren - 5 mars 2016 19:33

Ibland måste man göra saker som får ens hjärta att gå i tusen bitar och gråta blod. Något som gör att man sen bara vill ge upp allt och både saknaden och sorgen är ett faktum.

Jag gjorde ett sådant val igår. Jag lyfte telefonen och fixade till att låta Toretto få bli en ängel. Låta han slippa ha ont och inse att detta inte kommer att funka. Han var på behandling för 2 veckor sedan och råkade i förra helgen halka till på hallgolvet och satte sig på rumpan. Något som fick hans högra höft att ge upp. Han var lite halt på vänster framben och att vara halt på två ben samtidigt, var inte kul att se han. Han ville inte stödja på bakbenet och jag fattade då beslutet att nu får det vara nog. Jag älskar han över allt annat på jorden och lovade han att göra det bästa för han. Så jag lät han igår somna in. Att höra sin vän skrika av smärta är inget jag ens vill mina värsta fiender. Det kändes tungt att se min man lyfta in han i bilen och mina tårar rann då jag för allra sista gången pussade hans panna och borrade in mina händer i hans härligt mjuka päls. Han kollade på mig och jag tror han visste vad som väntade. Han skulle nu slippa ha ont. Bilen for iväg och mina tårar rann.

Älskade Toretto du kommer alltid vara älskad och saknad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards