Alla inlägg den 16 december 2015

Av Fru Lundgren - 16 december 2015 13:01

Vart tog den där magiska julkänslan vägen som man hade som barn? Jag har totalt tappat allt som heter julkänsla och visst har jag köpt många fina paket till barnen och min man, men jag kan inte själv komma på en ända sak jag själv kan önska mig eller vill ha. Jag hade några saker jag verkligen vill/måste ha, men så fort jag säger dom så ser folk ut som om jag gett dom är stor smäll och sen frågar dom alltid om det är något annat jag önskar mig. Alltså vad är problemet? Sakerna jag nämt är ju inte precis Sveriges störta dildo, fast det hade ju varit kul att ha den. Haha. Nej det jag vill ha är ju bara en parfym och viktmanschetter till Toretto. Kommer typ hamna på en konstand på runt 500kr så det är ju inte dyrt heller. Men som sagt så ser släkten ut som om dom aldrig kommer eller kan köpa detta till mig. Suck. Dom vill att jag önskar mig saker, men jag kommer inte få det jag önskar mig. Vad är då vitsen med det hela? Visst skulle jag ju säkert kunna komma på andra saker jag kan vilja ha men då kanske jag inte kommer att använda dom och det är ju inte kul.

Jag har i alla fall julpyntat lite mer idag och även slagit in några av paketen. Nu då Max sover lunch ska jag slå in hans andra paket så kommer han inte kunna se vad jag slår in. :)

Av Fru Lundgren - 16 december 2015 10:50

Ja idag så håller jag på att städa och slå in alla julklappar. Det sistnämnda är så mycket roligare en att städa. Haha. Men det blir snyggt av att städa. Har legat lite på latsidan nu då jag varit sjuk, eller jag är fortfarande snuvig men har i alla fall fått tillbaka min ork så då kan man passa på att städa upp kaoset som hundarna, barnen och min man gör. Haha. För jag är HELT oskyldig till detta kaos..host host. Haha.

Jag och barnen ska sen gå ut en stund på gården så kan Max få leka av sig lite energi. Sen är ju vädret underbart så då tycker jag inte att man bara ska sitta inne hela dagarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards