Alla inlägg den 4 november 2015

Av Fru Lundgren - 4 november 2015 08:54

Jag ligger i sängen och väntar på att barnen ska vakna. Dom sover så gott i deras sängar och jag har inte hjärta att väcka dom. Har varit ner och rastat hundarna, för att sen gå upp och lägga mig igen. Finns som inget jag kan göra nu på morgonen då barnen sover. Så jag passar på och gör en mjukstart.
Idag kommer min medryttare och vi ska ut och rida vid 18 tiden. Skönt att kunna få hjälp ibland att motionera hästarna. Är ju lite svårt ibland att få tiden att räcka till då man har barn och andra djur att ta hand om och även alla måsten med hushållet. Så jag klagar verkligen inte. Vissa dagar hade det varit skönt att ha en till Medryttare då jag ibland inte ens kan gå ut till stallet, förutom att ge dom mat och vatten. Måste ju ha barnen själv då min man jobbar och jag måste då ta ridningen av hästarna då han ej jobbar. Så det är mycket som ska stämma. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards