Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Fru Lundgren - 22 augusti 2015 14:32

Ja idag är det jobbigt varmt och jag är trätt och slut i denna förkylning jag dragit på mig. Min nacke gör också ont, vilket leder till spänningshuvudvärk. Askul! Nej inte mycket. Men vad ska man göra? Jag kan ju inte precis bara ligga kvar i sängen. Jag har ändå saker jag måste fixa.
Min man har börjat skotta ut alla lera/jord i hästhagen, så jag och barnen satt först och kollade på en stund. Sen gick jag och barnen ner till mina föräldrar och Max lekte runt där. Jag fick så ont i skallen att jag tog en alvedon och sen la jag och Milian oss i deras säng. Vilket ledde till att vi somnade och sov ca 30 min innan vi båda två sen vaknade och gick sen hem igen för att kolla hur det går för min man. Som leker runt med traktorn.

Jag kastade i säng barnen och låter dom nu sova lunch, medan jag själv sitter och kollar lite på idol.
Om en timme kommer en tjej hit och vi ska träna hundarna tillsammans. Eller ja jag ska bara ha med Spike och träna han. Dom andra hundarna får stanna hemma pga olika anledningar.

Ikväll blir det att fara ut och rida hästarna också. Funderar om att ta med ettan som handhäst då rider Pajsen, då kan man ju slå två flugor i en smäll. :)

Valparna fick förresten testa vara ute idag och få äta sin lunch ute i solen på gräsmattan. Spännande och kul tyckte dom att det var. Dom blev sen grymt trötta och ligger nu i valplådan igen och sover. Dom blev 4 veckor igår, så om 4 veckor lämnar dom oss. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards