Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Fru Lundgren - 10 augusti 2015 23:45

Nu väntar sängen. Jag och min man passade på ikväll att sko om Pajsen bak. Vi hade tänkt att sko om hela han, men det kom in så mycket mygg i stallet att han inte kunde stå stilla. Han hatar småkryp och vi orkade inte bråka med han något mer. Så vi får ta hans framhovarna i morgon.
Jag orkade inte gå med han från och till sommarhagen. Så jag red barbacka upp på han med två grimskaft som tyglar. Alltid lika mysigt.
Nej nu ska jag ta och sova.

Av Fru Lundgren - 10 augusti 2015 14:09

Idag då jag och barnen steg upp vid 9 tiden så lyste solen, inte ett ända moln så långt ögat kunde nå och det var riktigt härligt ute. Kastade ut alla hundar i stora rastgården och sen åt jag och Max frukost och sen gick jag, barnen och Toretto ner till momme för att Max ville bada i lilla barnpoolen hon har. Vi har ju också en här hemma, men det är roligt att bada hos momme också.

Max badar och jag solar, medan Milian sover gott i vagnen och Toretto ligger under vagen och sover.

Vi fikade även lite bullar, kex och saft efter att Max badat ett tag. Sen hjälpte han momme att vattna blommorna.

Vi gick sen hem med två trötta barn och en trött hundvalp. Nu sover alla tre som stenar här hemma och jag ligger på soffan och tar det lite lugnt. Blir sen att motionera hästarna då min man slutat jobbet. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards