Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Fru Lundgren - 25 juli 2015 19:15

Efter att ha inte kunnat sova så mycket natten till fredag så kändes det grymt skönt att få sova nu inatt. Jag somnade på soffan och förflyttade mig sen till sängen där jag föll ihop direkt och sov som en sten. Matade Milian innan jag somnade och sen vaknade jag vid 07 tiden och då ville han ha mer mat. Gav han mat och sen gick jag ner för att rasta alla hundar. Campa, Spike och Toretto är just nu under nätterna instängda i köket, bebe är i tvättstugan och Ängla med sina valpar ligger i matsalen. Det är i matsalen som alla hundar i vanligt fall ska vara i. Men nu har Ängla fått ta den platsen. Funderar om att sen flytta in hon och valparna i tvättstugan så man kan stänga dörren där och släppa ut katterna. Ängla vill inte ha katterna där hon och valparna är. Så katterna får bo på toan för tillfälligt och bara vara ute då jag är hemma och kan ta bort dom från matsalen.

Emelie kom idag och vi tog killarna och for ut i skogen för att rida. Killarna var då glada att få komma ut och röra på sig. Då vi sen kom tillbaka till stallet så började det droppa lite. Kastade ut alla hästarna på betet och tog det sen lugnt resten av dagen. Kände mig seg och trött i kroppen. Blir alltid det då jag inte får sova så som jag vill.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards