Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Fru Lundgren - 12 juli 2015 23:15

Vi gick igår och la oss vid 24 tiden och har sen kl 01 vaknat var 20-30 minut då valpen skrikit hysteriskt. Har i omgångar släppt ut han men han vägrade göra något. Det är seriöst jobbigare att ha valp, en att ha barn. Barnen sover då under natten, vilket valpen inte gör! Kl 06 somnade sen Toretto och hela familjen däckade då. Vaknade sen med ett ryck kl 11 av att larmet ringde på min mobil om att det var loppis i stan.
Tog sen Toretto, Ängla, bebe och båda barnen och for till mamma. Där har vi idag varit ute hela dagen, medan min man målade i matsalen och klippte gräset.

Önskar han kunde sova lika gott på natten....!

Bebe passade på att sola på mammas bro och höggravida Ängla tuggade på en pinne.
Milian sov som en stock i vagnen och Max fick bada i poolen.

Bäst att passa på att vara ute i detta fina väder då det nu har regnat typ varje dag i 2 veckor. Jag är något less på regnet och vill nu att solen och värmen ska komma. Hur normalt är det att temperaturen i juli ligger på 10-15 grader varmt på dagen och 3-10 grader varmt på natten? Det är verkligen inte sommar för mig.

Mia, min ena Medryttare hörde sen av sig och frågade om vi skulle rida ikväll. Vilket lät bra då jag kände att jag inte orkade ta alla hästar efter att ha fått lite sömn. Mia red Q och jag red Pajsen, men tog med ettan som handhäst så hon även fick komma ut och röra på sig. Vi red en härlig runda runt byn och pratade om allt mellan himmel och jord. Mysigt och helt underbart då vi typ inte hade ett ända mygg, knott eller andra insekter runt oss. Solen var blodröd och det kändes som om att sommaren verkligen är här nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards