Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Fru Lundgren - 11 juli 2015 22:45

Ja att ha valp hemma första natten efter den skiljts från sin kull och mamma, är inte kul. Toretto har hållit både jag och min man vakna hela natten. Tur att barnen i alla fall kunnat sova. Jag känner mig mer död en levande just nu!

Har longerat Ettan och Pajsen idag innan jag sen lät dom få gå ut på betet igen. Var även en stund hos mamma och pappa för att visa upp valpen och låta Max leka en stund. Sen var vi bjudna på middag hos våra vänner Rebecka och Chrille. Skönt att slippa laga mat då man är seg och trött. Efter att vi umgåtts med dom så åkte vi hem. Såg att min bror var hos mamma och pappa så vi stannade av där och lät Max vara med sin älskade morbror Erik. Vi åkte ut till havet där Max lekte med Eriks hund Rambo (en valp från första kullen av oss) och Toretto. Max gick och plaskade i vattnet som som inte tyckte var så varmt. Men han ville leka en stund. Åkte sen hem till mamma för att fika med familjen. Vi kom hem kl 22 och kastade då Max i sängen efter att han ätit sin välling. Jag, min man och Milian sjönk ner i soffan och var helt slut efter dagen. Hoppas att valpen sover bättre inatt! Nu ska vi försöka sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards