Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Fru Lundgren - 30 juni 2015 12:47

Ibland känner bara att allt blir kaos. Min man håller på att tapetsera matsalen så det är saker överallt, vilket lätt till att inga hundar eller ungar får vara där inne. Så det är kaos i tv-rummet då Max sprider ut ALLA sina leksaker över hela golvet och hundarna vägrar lämna rummet, då dom trivs i kaoset. Campa är i höglöpen och Spike har bara en tanke i skallen, typiskt killar ;). Milian har magknip och bara skriker och gråter och Max springer runt och gör allt han inte får göra, för alla leksaker som ligger över hela golvet är inte roliga längre. Så just nu är det kaos! Kommer kasta Max i sin säng snart i hopp om att han sover lunch 2 timmar och sen hoppas jag att Milian också somnar. Då min man kommer hem vid 15 tiden hade jag tänka fara ut och cykla med campa och Spike så dom får röra på sig. Fast jag tror inte jag tar dom samtidigt. Kan bli lite svårt att cykla då. Haha.

Ikväll kommer mina älskade Medryttare och vi ska ut och rida. Hoppas att vädret bara är med oss. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards