Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Fru Lundgren - 7 juni 2015 23:00

Det har varit kanon bra väder idag och jag passade på att motionera hästarna. Longerade Pajsen på banan och tränade på både tempoväxlingar. Grymt jobbigt enligt han, men grymt bra träning enligt mig. :)
Sen då jag tog och longerade Ettan upptäcker jag att hon är lite oren. Men inget synligt halt, men hon rör sig inte som hon ska. Hämtade min man och han såg samma sak. Inge varm eller svullen i benet. Började, klämde och kände. Hittade ingen! Men så testade jag trycka på bogmuskeln just vid armbågen. DÄR fick jag reaktion från henne. Hon vägrade stå still och började "hugga" mot min hand för att få bort den. Suck! Hoppas hon inte slitit ut bogmuskeln. Hoppas bara hon fått någon smäll eller något. In i stallet och massera med kylbalsam för att lindra smärtan och ev hålla borta svullnad. Så nu blir det Pajsen som får följa med på onsdag. Suck varför ska hon gå och göra sig illa nu då jag längtat efter att få börja träna med henne för tränare. Jaja inget att göra åt. Bara hoppas på att hon blir frisk fort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards