Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Fru Lundgren - 30 maj 2015 23:15

Solen lyste idag och det var 24 grader varmt i solen. Varför då sitta inne? Ut med hundar, ungar och min man på gården. Max lekte runt med sina traktorer, Milian sov i vagnen, hundarna lekte runt och min man fixade med transporten. Sen vid 12 tiden kom mina Medryttare och red Pajsen och Quetcho. Det gick jätte bra och dom var grymt duktiga. Jag stod och berättade lite hur dom skulle rida hästarna så dom kunde arbeta ihop dom mer och det gick jätte bra. Både hästarna och tjejerna var grymt duktiga.
Sen efter stallet så blev det in och städa huset. Vi hade bjudit våra vänner på grillat idag. Så medan min man grillade köttet så plockade jag inne och fixa till innan dom kom.

Max lekte runt på altanen med sin stora traktor.

Det blev mycket prat och skratt med Rebecka och Chrille medan deras två barn lekte runt med Max. Det är så kul att ha någon att umgås med och tyvärr så har vi inte nästan någon att umgås med så man känner sig ibland lite ensam. Så det blir extra kul då man kan hitta på något med Rebecka och Chrille. Visst så ser det ut som ett kaos då barnen leker runt. Men det gör mig inget. Barn ska få ha kul och leka runt. Det är lyckliga barn enligt mig.
Efter att dom åkt och Max hoppat i säng så la jag Milian i barnvagnen och tog med mig ettan ut på en härlig joggingtur. Så även hon gick motionera idag i detta fina väder. Det är ju så fint ute att man verkligen inte vill gå in igen.

Någon drömmer sig bort på grönbete. Haha

Hon är verkligen grymt fin. Och man kan inte tro att dessa bilder är tagna efter 21 tiden. Älskar att kvällarna är ljusa och fina.
Nu väntar sängen. God natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards