Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Fru Lundgren - 26 maj 2015 23:31

Vaknade idag och såg att det regnade. Suck!! Lite less nu på detta skitväder som är hela tiden. Vart tog värmen och solen vägen? Jaja vi alla åt frukost och packade vi in oss i bilen och gav oss av mot Umeå. Vi for och träffade Rocky igen och lät hundarna para sig. Så nu har dom fått göra det två gånger så nu är det bara att vänta och se om det blir valpar i höst. Något som jag hoppas på. :) vi pratade på med dom andra ägarna ich Max skuttade runt i vattenpölarna och busade med hundarna. Sen åkte vi hem igen. Åt lunch och sen gick Max upp i sin säng. Där låg han och sjöng för sig själv och var inte alls så sugen att sova. Man han somnade en snabbis och efter att han sovit ville han upp. Hämtade ner han och sen satt vi en stund i soffan och läste böcker och sjöng tillsammans innan vi åkte och hämtade Hö till hästarna. Skyndade hem och kastade av höet innan vi passade på att åka till stan och hämta lite byggmaterial. Bäst att passa på medan släpen idag var ledig. Efter det åkte vi till mina föräldrar och åt middag. Lax i ung med postis. Grymt gott!
Då vi efter maten skulle hem så ville mamma att Max skulle stanna en stund och leka med milo (kusinen) som var där. Vi lät han stanna där. Så jag passade på att gå ut i stallet och motionerade hästarna. Dom fick komma ut och longera lite. Dom
Var jätte duktiga allihopa och glada att få komma ut. Q kunde då prompt inte galoppera idag. Envisa häst. Bara att nya tag i morgon. Jag måste ta mig i kragen och sätta igång dom mer. Dom har tappat mycket muskler och det tycker jag inte är fint. Så jag ska verkligen lägga ner mer tid på dom nu och motionera dom minst 4 dagar i veckan.

Jag sitter just nu i soffan med en sovande Milian i famnen. Hundarna ska rastas och sen ska vi alla gå och sova. Max sover redan gott i sin säng sen kl 20.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards