Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Fru Lundgren - 18 maj 2015 14:30

Just för tillfället är Max piggare och springer nu runt och leker. Jag börjar fundera vad detta han har är. Han har spytt 3 gånger och det luktar inte magsjuka. Han har nu fått behålla det han druckit (vätskeersättning) och det har snart gått 1 1/2 timme sen han spydde sist. Han är piggare och typ helt frisk om man kollar på han. Just nu lagar han mat för mig.

Gott med kritor till lunch. Haha.
Milian sover gott i vagnen så det ger mig tid att umgås med Max. :)
Är så synd att Max är sjuk då det är 20 grader varmt ute i solen och vindstilla. Perfekt väder att vara ute och leka i. Men jag har öppnat altandörren så Max kan gå ut dit och hämta lite luft, vilket han uppskattar. Ängla ligger också på altanen och äter på ett tuggben Max gett henne. Bebe ligger inne på sina filtar och campa och Spike har jag satt i "lilla" hundgården. Ängla löper så hon får inte umgås med Spike så då passar det ju bra att han och campa kan leka i hundgården. Får en promenad blir det nog inte idag. Ska flörta med min man och höra om han kan ta hand om Max ikväll så kan jag då gå med hundarna.

Av Fru Lundgren - 18 maj 2015 11:56

Morgonen hos oss kunde verkligen inte fått en sämre start. Jag hade planerat en utedag med lek i detta fina väder. Men Max har fått magsjuka. Så just nu ligger vi på soffan och kollar film. Eller nja. Max somnade 11:40 och jag kollar ensam på filmen. Jag hoppas verkligen inte att lilla Milian också ska få magsjuka. Lider med han om han får det. Då kommer vi bli inlagda på barn, så jag hoppas att ingen annan en Max får magsjuka. Fast jag vill ändå inte att han ska ha det. Jag vill inte se han sjuk och dålig. Man mår själv så dåligt av att se dom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards