Alla inlägg den 13 april 2015

Av Fru Lundgren - 13 april 2015 13:17

Jag är ju som många av er vet i slutet av graviditeten. Är beräknad nu på fredag den 17/4 och har haft sammandragningar/värkar till och från nu i en månad. Jag har själv valt att åka in till förlossningen och be dom kollat upp så allt är som det ska. Folk är på mig HELA tiden och frågar och tjatar om lilla kotten kommit! Vet ni vilket stress och press det blir för mig? Min kropp är lite trött och slut nu, vilket är normalt och det blir ju inte bättre av att alla tjatar och är på mig om när han ska komma och säger till mig att det är ju bara att gå ut och gå och vara igång. Men hur vet ni vad jag gör under dagarna? Jag har inte bloggat på ett tag och vet ni varför? Ja det är då inte för att jag bara legat på soffan och låtit timmarna gå. Jag har varit så aktiv jag kan så om att vara med Max och min man. Samt tagit hand om huset, djuren och varit och hittat på roliga saker.

Visst längtar jag tills kotten kommer och får jag välja vill jag ha han här nu. Men jag anser att han kommer då han är klar för det! Jag har inte haft en jobbig graviditet. Senare tvärt om. Jag mår som bäst då jag är gravid. Så ni som tjatar om när han kommer och anser att jag har haft en jobbig graviditet. Tänk efter innan ni öppnar munnen. Skulle ni tycka det var kul att någon varje dag påpekade saker om er som ni själva vet om? Typ att gå ner i vikt, motionera mer eller att man inte gör saker. Det tror har inte att ni vill. Så tänkt då hur jobbigt det blir för mig att 2-4 personer per dag frågar/tjatar/lägger sig i hur allt går med mig graviditet! Jobbigt kan jag lova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards