Alla inlägg den 2 april 2015

Av Fru Lundgren - 2 april 2015 16:13

Jag vaknade idag vid 04 tiden inatt och hade svårt att somna om. Det var varken värkar eller kotten i magen som väckt mig. Så varför jag var vaken vet jag inte. Hade inte heller drömt något. Somnade sen om i en lätt sömn och sen då Max vaknade efter 08 tiden var jag mer eller mindre död kändes det som. År frukost med familjen och sen drog vi in till stan för att handla lite och slippa stå där i helgen och handla. Åkte sen hem och plockade ut allt vi handlat och satte in det i kylen/frysen. Max vart så trött efter att vi handlat så han sov i bilen ett tag innan vi sen satte han i vagnen och gick ner till mina föräldrar för att grilla korv ute i det fina vädret. Max tyckte verkligen att det var en kul ide att äta lunch ute i detta grymt fina väder. Solen lyste och det var helt vindstilla där vi satt på mina föräldrars bro.

Sen fick grillningen ett tvärt avbrott då jag inte hade känt varken värkar eller fosterrörelser sen igår kväll. Så efter att ha pratat med bb så åkte vi och kollade så att allt var bra med kotten i magen. Vilket det var. Allt såg bra ut och varför han ej hade varit aktiv tidigare under dagen vet ingen. Det kanske är lugnet före stormen. Haha. Jag har ju 15 dagar kvar innan beräknad datum, så vi får se när han väljer att komma. Det är ju inget jag kan styra över. Han kommer när han kommer. Hoppas bara att min man är hemma då kotten väljer att komma. Hade ju varit tråkigt om han missar allt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards