Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Fru Lundgren - 23 februari 2015 14:06

Efter att jag och Max ätit frukost så började vi med att vika tvätt och satt igång 2 maskiner med tvätt. Så vi har verkligen varit duktiga. Jag la Max i sin säng vid 11:40 och lät han sova lunch. Sen skuttade jag ut till stallet. Började med att först avmaska alla. Dom brydde sig inte så mycket Av det och sen medan jag väntade på att dom skulle svälja allt så passade jag på att fylla upp deras lunch hösäckar. Tog sen i Pajsen och lät han få äta sin myslie blandning. Sen tog jag ut Ettans och Quetchos krubbor och lät dom äta i hagen medan jag sen gick och kastade ut höet i hagen. Delade upp det i 4 högar så dom inte behöver bråka om maten utan att alla kan i lugn och ro äta. Stod sen och kollade en stund då dom åt och insåg att dom verkligen inte kastar i sig sitt hö, utan dom äter långsamt. Vilket är bra.
Gick sen in från stallet och upp i duschen. Tog en varm och härlig dusch, vilket var grymt skönt. Sen då jag just var klar så vaknade Max (hörde han via babyvakten) så det blev att torka och klä sig innan man sen gick och tog upp han från sin spjälsäng. Nu sitter vi i tv-rummet och Max leker med sina traktorer medan jag funderar vad man skulle ha gjort för mat idag. Jag och Max ska även strax ta och fika lite.

Av Fru Lundgren - 23 februari 2015 09:00

Jag och Max sitter just nu och kollar lite på tv. Han sitter på golvet och myser med katten och sitter i soffan och känner att jag har lite ont i skallen idag. Måste ta en tablett och sen efter frukosten funderar jag om att gå ut och gå en promenad med hundarna. Men det beror på hur min skalle börjar samarbeta med mig.

Sen ikväll då min man kommer hem så är planen att motionera hästarna. Måste även byta brodd på dom. Så jag har lite att göra där ute idag :)

Nu i skrivande stund kommer Max upp i mitt knä med en av sina böcker och vill att vi ska läsa. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards