Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Fru Lundgren - 13 februari 2015 22:15

ja idag är det ju fredag den 13. Har ni råkar ut för något?

Det har då inte jag. Eller jo jag har sovit jätte dåligt inatt och vakande tidigt och sen bara legat i sängen och kolat ut genom fönstret..

Var så sugen att rida hästarna idag men då jag inte mår bra i kroppen så låter jag dom stå idag. Jag måste lyssna på min kropp också och speciellt då jag är gravid. Så min dag idag har bara varit att umgås med min älskade man och max. Jag har kollat då max har lekt runt som en galning och huset ser mer eller mindre ut som kaos. Men vad gör man åt det? Huvudsaken är ju att ungen har haft kul och sen gör det inget att jag måste städa hela kvällen då han somnat. Jag ser det som ettbra täcken. Så länge huset är kaos med leksaker så har i alla fall max haft kul och det får mig att må bra. Utan hans skratt och bus hade jag nog inte klara av tunga dagar som denna. Han får även dom tyngsta dagarna att vara ljusa och han får mig att skratta och busa fast jag bara vill ligga helt stilla och stirra rakt fram. Han är mitt lilla lyckapiller och jag är så glad att jag har en sådan fin son som han.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards