Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Fru Lundgren - 12 februari 2015 17:30

Ett ljus har slocknat och en stjärna har nu tänts över oss.
RIP älskade farmor.


Ja nu för bara en stund sen fick jag samtalet som jag gruvat mig för att få. Älskade farmor har nu lämnat oss alla efter att ha legat inne på sjukhus i 1 ½ vecka. Hon blev sjuk i sitt hem och åkte in till akuten där det visade sig att hon hade cancer fulla magen.Läkarna kunde inget annat gör en att ge henne morfin och låta kroppen sköta resten. Jag är ledsen att hon är bort men samtidigt är jag lättat för nu vet jag att hon är på en bättre plats där hon slipper ha ont eller vara sjuk. Nu får hon träffa farfar igen och alla sina vänner hon haft. Älsakde farmor. Du kommer alltid vara älskad och jag lovar dig att jag kommer att berätta om dig för lilla Max. han hann ju träffa dig några gånger och jag har fina kort på dig och han. Så jag lovar dig att vi inte kommer att glömma bort dig.



Hade tänkt att vara i stallet och bland annat rida ut med mina medryttare. Men då man vaknar med sendrag i benet som gör att man sen är halt typ hela dagen så kändes det inte kul att kasat sig upp på hästen. Jag var sen inte heller så sugen efter att jag fick samtalet om farmor. Jag kände att jag måste få vara med mig själv ett tag och sörja. Jag orkar då inte träffa någon och sätta upp ett falsk leende om att allt är bra.

Så ikväll blir det att lägga sig i soffan, se en snyft film och sen bara låta tårarna komma över en.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards