Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Fru Lundgren - 7 februari 2015 22:45

Förra helgen snöade vi in och denna helg stormar vi bort! Det har varit sol och 2 grader varmt. Så det är synd att det stormade idag. Hade varit grymt fint vänt väder om det inte gjort det. Men nu kan man ju inte få välja. Jag passade på att rida Pajsen idag. For ut och lät han galoppera, vilket han älskade! Synd bara att min kropp är så trött nu då jag är i slutet av graviditeten att jag inte orkar rida så som jag vill. Vilket är tråkigt då jag verkligen älskar att rida hästarna. Hade tänkt att rida dom andra också. Men vart så slut att jag höll typ på att svimma i stallet då all ork blåste bort. Satte ut Pajsen igen i hagen efter att ha gett han mat i krubban.

Kom in och där möts jag av ev överlycklig Max som ska få gå ut och leka på gården fast det stormar. Så jag följde med ut och satt på en stol och kollade då han, min man och hundarna lekte runt på gården.
Sen efter att ha varit ute ett tag så for vi till stan och handlade lite saker innan vi sen for hem igen.
Sen har vi som inte gjort så mycket. Var en snabbis och hälsade på hos mina föräldrar.

Jag och min man var nyss ute i stormen och gett hästarna mat. Dom stod i skjulet och sov så gott då vi kom. Söta hästar.
Nu ska vi se film en liten stund och sen väntar sängen. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards