Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Fru Lundgren - 28 januari 2015 21:19

Jag har legat på soffan i stort sett hela dagen. Är förkyld och mår allt annat en bra. Min kropp är mer död en levande.
Jag var en snabbis till Kåge idag för att handla lite och så hämtade jag ut mina pärlor jag beställt. Så nu har jag lite att roa mig med. Nu väntar jag bara på dom andra pärlorna jag beställt.

Jag var så grymt sugen att gå ut i stallet idag. Men jag måste lyssna på min kropp och jag orkade ju knappt gå runt i huset så då går man inte ut i stallet enligt mig. Min man var ut och kollade till hästarna och gav dom mat och vatten. Så skönt att man har hjälp då man är sjuk.
Vi var även ner till mina föräldrar och hämtade deras hund Diva. Hon ska vara här idag och imorgon då dom är i Umeå för mamma ska opereras.

Mina hundar välkomnade henne med tjut, skrik och lycka då hon kom in genom dörren. Skönt att ha en flock hundar som tar emot alla med öppna händer.

Max mår typ helt bra nu. Han har idag börjat äta fast föda och bytt i panna var något som verkligen gick hem hos han. Små bitar som inte behöver tuggas mycket. Även välling, vatten, saft och frukt har han idag fått i sig. Så nu syns det att Max är frisk. Vi har haft städat och fint på golvet nu sen han vart sjuk. Men nu är det kaos. Han leker runt med allt han hittar och är full i bus. Är så skönt att se han så här. Då vet man att allt går åt rätt håll. I morgon hade vi tänkt gå ut på gården en liten stund. Ta frisk luft i lungorna och låta hundarna få busa ute i snön. Det tror jag dom kommer att gilla. Hoppas bara jag är frisk nog att gå ut. Vill inte ta i för mycket då man är sjuk.

Ligger här i soffan och myser med bebe. Han har blivit så "stor" nu. Eller ja om man kollar på hur liten han var då han kom dså är han grymt stor nu. Haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards