Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Fru Lundgren - 26 januari 2015 14:55

Hade planerat en härlig filmkväll med min man igår. Men detta slutade inte så som vi ville. Vi åkte in kl 23 till akuten med ett stycke grinig och hostig Max. Han ville varken äta eller dricka så 1177 tyckte att vi skulle åka in och kolla upp han. Vi satt där i 4 timmar och dom tog massor av prover på han och han fick andas in luftrörsvidgande. Sen vid halv 3 fick vi åka hem. Max var jätte duktig men han blev så trött att i slutet ville han bara hem och sova. Men han var ändå duktig fast han är så liten.
Det visade sig bara vara en infektion i kroppen han har kvar nu efter förkylningen som sakta börjat släppa.

Liten kotte i stor säng i väntat på läkaren.
Max ville ha med både snuttsnutt (den blåa snutten) och sitt älskade barbapapa täcke. Vilket han självklart fick. Är man sjuk så får man göra lite som man vill.

Idag känner man sig seg och trött i kroppen efter allt som hände inatt. Jag är helt seg då min förkylning nu satt sina klor i mig. Så vi får se om jag orkar motionera hästarna idag. Hade ju varit kul om jag hade kunnat det.
Tur att jag har hjälp av min man en dag som denna då jag känner mig helt slut. Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund innan jag sen ska försöka samla ork att göra något. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards