Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Fru Lundgren - 16 januari 2015 14:14

Jag och Max tog en sovmorgon och steg upp vid 11 tiden. Sen så åt vi frukost och så klädde vi på oss och gick ut. Max har gått runt på gården med sin gåvagn och lilla röda traktorn på den. Sen så kom min man hem från jobbet och hade då stannat av och hämtat traktorn så nu är han i full gång med att skotta upp ridbanan. Han har även skottat upp infarten till grannarna då dom typ var insnöade. Jag sitter nu här i soffan och lyssnar på Max via babyvakten, som inte alls vill sova. Ska gå upp och lägga omkull han igen. Han har ingen kul dag. Bara klagar och gråter åt allt. Inte kul! Ska så fort min man skottat klart kasta mig ut i stallet och motionera hästarna. Funderar om att köra killarna och rida ettan i skogen. Hoppas jag hinner det då vi är bjudna på middag ikväll hos Rebecka och Chrille.
Idag är det runt 0 grader och det är så varmt i luften att man svettas av att bara stå stilla. Haha. SMHI påstår att det ska vara lika bra väder i morgon och resten av veckan ska det inte vara kallare en -15. Men det återstår att se. Dom ändrar sig väldigt fort ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards