Alla inlägg under september 2014

Av Fru Lundgren - 4 september 2014 12:42

Efter att ha bråkat med Max i 45 minuter om att sova lunch lyckades jag få han att sova. Han hoppade bara runt i sängen och ville busa. Så jag gick därifrån och satte mig utanför somrumnet. Lät han prata, gråta och skrika. Sen efter ett tag gick jag in och la ner han i sängen. Så höll jag på tills han somnade. Jag gav mig inte och vann! Sitter nu och ska fixa min egna lunch. Sen får vi se vad man hittar på resten av dagen. Ska försöka motionera hästarna. Men kanske gör det ikväll då Max somnat.

Av Fru Lundgren - 1 september 2014 20:30

Fast jag igår låg i migrän så kände jag mig bättre idag. Tog ut hästarna och skrittade dom drygt en kvart var så dom fick se annat en hagen. Dom tyckte det var kul och jag insåg hur dåligt balans jag har då jag rider barbacka. Måste träna mer på det. Efter att ha ridit så har jag varit med Max och min man. Åt sen middag och satte sen Max i vagnen och tog campa, smilla, Tanja och Bella ut på en promenad i skogen med min man som sällskap. Så nu har vi gått en härlig runda och strax ska jag skutta ut i stallet då ettan ska skos fram. :) bak skoddes igår och hon blir trött och bråkig av att man tar alla fyra så vi brukar ta två och två så man slutar då det går som bäst. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards